Dia pencinta kucing

Monday, January 08, 2018

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada pembaca blog saya. hari ni saya sebenarnya tak ada mood nak buat kerja apa tah lagi nak mengarang dalam blog saya ni. walaupun begitu (cewah ayat x bleh bla) saya cuba sedaya upaya update blog saya untuk tatapan semua.

suami saya dan anak saya suka sangat dengan kucing tak kira la kucing tu kucing jalanan ke atau kucing peliharaan. terjumpa je nak pegang la nak bagi makanan la... aku memang tak ada masalah dengan semua tu cuma disini aku nak bercerita pasal suami seorang breeder kucing import.

aku nak bercerita panjang lebar aku tak berapa faham sangat kucing inport ni so just nak berkongsi jika sesiapa yang berminat hendak bela kucing import ni boleh la pm aku di no 017-3502400 tau terus direct suami di no 012-6163267




ni jenis Scottish fold dia nak jual. cantik sangat dan ada surat beranak. dia ni juga tengah mengandung... kalau berminat boleh la pm kami dengan segera kerana kucing2 ni memang ramai yang suka dan cari.

You Might Also Like

0 komen

Instagram

Instagram